После мала пауза, се враќа Hayabusa.
Иако не станува збор за целосно нов мотоцикл, 2022 Suzuki Hayabusa значително се разликува од втората генерација на овие машини.
1. Кај Hayabusa се се врти околу моторот а главната вест е дека верзијата за сезоната 2022 забрзува многу побрзо и за тоа му треба помал број на вртежи. Со цел да биде во согласност со Euro5, Suzuki се одлучи да направи нешто слично како и останатите компании, помалку коњски сили а повеќе low-end to midrange power production. Во реалноста, оваа машина има повеќе моќност онаму каде што вистински треба.
2. Suzuki тврди дека овој мотоцикл е побрз и за да стигне од 0 до 100 км/ч му се потребни 3.2 секунди. Ова е за две десетинки подобро отколку кај претходните верзии.
3. Некои сепак ќе бидат разочарани бидејќи бројот на коњски сили е намален за речиси 7 и сега иснесува 188 коњски сили при 9700 rpm. Максималната брзина останува 299 км/ч.
4. Иако надворешниот дел е речиси идентичен, сите делови кои може да се отстранат се променети.
5. Новиот cam timing го редуцира valve lift overlap. Исто така и издувот е малку повисок.
6. Новите пружини на вентилите с е поцврсти.
7. Има нов дел во Twin Swirl комората за согорување. Според Suzuki, коефициентот на проток е подобрен за 5 проценти.
8. Новите клипови се за 26 грама полесни. Тие исто така имаат нов облик а дупките имаат облика на конус. Piston pins се полесни и пократки.
9. Спојните прачки се полесни и поригидни. Секој од нив е за 3 грама полесен.
10. Има нов затегнувач на ланецот. Тој е дизајниран за да го намали триењето и уништувањето на ланецот.
11. За 54 проценти има подобрување на протокот и притисокот.
12. Magneto тајмерот е променет за 6 степени со цел стартувањето да биде полесно.
13. Needle bearing rollers на левата и десната страна се за 2 милиметри подолги. Новите, 13 милиметри широки, bearings, би требало да ја подобрат издржливоста.
14. Поради новиот quickshifter има неколку нови промени и кај трансмисијата. Поради ова нови се gearshift cam, cam plate и shift stopper.
15. Запчаниците с е пошироки за подобро менување.
16. Кумплугот сега има assist-and-slipper функции.
17. Новиот издувен систем е 4-2-1-2 дизајн, вклучувајќи нов crossover pipe помеѓу првиот и четвртиот цилиндер. Новиот систем е за 2 килограми полесен од претходниот.
18. Сега кога сме надвор од моторот можеме да зборуваме за fueling, кој е сега ride-by-wire.
19. Воздушните канали се редизајнирани за да го зголемат притисокот.
20. Должината на intake—intake цевката, телото за гас и инката е зголемена за речиси половина инч. Ова е направено со цел да се зголеми моќноста при low-end и midrange деловите. Воздушната кутија исто така е поголема.
21. За 1 милиметар е зголемено и телото за гас.
22. Hayabusa сега има dual injector дизајн. Инјекторите се подобрени со цел да има подобра потрошувачка на горивото. Ова доведува до поголема моќност при low-end и midrange.
23. Со ride-by-wire доаѓаат и шест оскениот IMU како и уште неколку помагала за возачот. Има три режими на моќност, Active, Basic, Comfort. 2022 Hayabusa има контрола на тракцијата, контрола на тркалото, контрола за старт, ограничувач на брзината.
24. Мотоциклот има и нови Brembo Stylema calipers кои се наоѓаат околу предните дискови кои се широки 320 милиметри.
25. ABS системот кај 2022 Hayabusa е одличен. Го намалува лизгањето и го ублажува подигнувањето на задното тркало.
26. Системот за сопирање е поврзан. Кога ја притискате новата предна сопирачка, притисок има и врз задниот диск. Задната сопирачка функционира како независен дел.
27. Suzuki обезбеди и подобри пневматици. Hayabusa сега е опремена со Bridgestone Battlax Hypersport S22.
28. Главната рамка е непроменета додека пак тежината на новата подрамка е намалена за 600 грама. Новата подрамка исто така ја намалува и висината на седиштето.
29. 2022 Suzuki Hayabusa има подобрена вилушка како и променети сетинзи. Во однос на вилушката и амортизерите станува збор за KYB а вилушката исто така има и нов внатрешен дизајн. Суспензијата е целосно прилагодлива.
30. Рачките сега се за два инчи поблиску до возачот.
31. 2022 Suzuki Hayabusa е опремен и со нов екран за податоци. Се враќаат традиционалниот, аналоген,брзинометар како и бројачот на вртежи. Помеѓу нив има LCD панел. Исто така има и нов клуч.
32. Изгледот е класичен но со модерни додатоци. Линиите се поостри. Од компанијата тврдат дека со помош на новите ретровизори е подобрена безбедноста на возачот.
33. Новите предни светла, позициони светла и трепкачи сега се LED
34. Има нови бои за сезоната 2022.
35. Се уште не се знае кога овој мотоцикл ќе се најде во продавниците ниту пак која ќе биде неговата цена.
2022 Suzuki Hayabusa Спецификации
Мотор
- Type: Inline-4
- Displacement: 1340cc
- Bore x stroke: 81 x 65mm
- Maximum power: 188 horsepower @ 9700 rpm
- Maximum torque: 111 ft-lbs @ 7000 rpm
- Top speed: 185 mph
- Compression ratio: 12.5:1
- Valvetrain: DOHC, 4vpc
- Fueling: Ride-by-wire EFI w/ 44mm throttle bodies
- Transmission: 6-speed w/ quickshifter
- Clutch: Assist-and-slipper functions
- Final drive: Chain
Шасија
- Frame: Twin-spar aluminum
- Front suspension: Fully adjustable KYB fork
- Rears suspension: Linkage-assisted fully adjustable KYB shock
- Wheels: 7-spoke cast aluminum
- Tires: Bridgestone Battlax Hypersport S22
- Front tire: 120/70 x 17
- Rear tire: 190/50 x 17
- Front brakes: 320mm floating discs w/ Brembo Stylema 4-piston calipers
- Rear brake: 260mm disc w/ single-piston caliper
- ABS: Cornering-aware w/ linked braking
Димензии и Капацитет
- Wheelbase: 58.3 inches
- Rake: 23.3 degrees
- Trail: 3.5 inches
- Seat height: 31.5 inches
- Fuel capacity: 5.3 gallons
- Curb weight: 582 pounds
Бои
- Glass Sparkle Black & Candy Burt Gold
- Metallic Matte Sword Silver & Candy Daring Red
- Pearl Brilliant White & Metallic Matte Stellar Blue