Корисни текстови

Нов пневматик на Dunlop

Новата гума на Dunlop е токму она што можете да го очекувате: Комбинација на уникатни компоненти кои имаат за цел да креираат една од најразновидните улични пневматици кои Dunlop некогаш ги има направено.

Следете нè на:

Новата гума на Dunlop е токму она што можете да го очекувате: Комбинација на уникатни компоненти кои имаат за цел да креираат една од најразновидните улични пневматици кои Dunlop некогаш ги има направено.

Mutant е последниот додаток на Dunlop. Оваа гума има агресивна шара, овозможува добар контакт со површината без разлика дали има дожд или грее сонце и има голема издржливост. Можеби најинтересната информација е тоа дека Mutant е достапна во неколку големини и одговара на повеќе од 250 различни модели на мотоцикли достапни во САД.

Комбинирајќи лесна, Jointless Belt, конструкција, Apex технологија како и ексклузивната MT Multi-Tread технологија на Dunlop, новиот пневматик обезбедува удобно возење, издржливост и добар контакт со површината.

Dunlop Mutant 1

MT Multi-Tread на задната гума и овозможува поголема издржливост во споредба со пневматиците кои имаат едно соединение. Ова ја прави новата гума на Dunlop идеална за туринг возење но и секојдневно патување низ град.

Dunlop Mutant Rear Detail 3

Комбинацијата на силикат, соединение кое ја подобрува стабилноста при влажни услови, и длабоката шара која овозможува да не се задржува водата, на Mutant му обезбедуваат одлични перформанси при влажни временски услови.

Заедно со агресивниот изглед и перформанси, Mutant е достапен во неколку големини кои одговараат на повеќе од 250 различни модели на мотоцикли. А со оглед на издржливоста и перформансите, оваа гума е идеална за сите временски услови.

Технологија:

MT Multi-Tread

Патентираната MT Multi-Tread технологија на Dunlop која ја има на задното тркало, користи цврсто соединение кое се наоѓа на средина на шарата за да се постигне максимална издржливост. High-grip lateral соединенијата кои се наоѓаат по рабовите на гумата имаат за цел да обезбедат што е можно подобар контакт со површината и подобри перформанси.

JLB

Jointless Band технологијата користи „continuously wound belt“ внатре во рамката на гумата, лимитирајќи го порастот на гумата и го прави управувањето многу поконзистентно.

4ST

4 Seasons Technology ги комбинира ply материјалите и соединението од силикат. Тоа овозможува водата за брзо време да се отстрани од гумите и да се овозможи максимална тракција на влажни услови.

RPC

Rayon Ply Casing материјалот и овозможува на гумата побрзо да се загрее.

Hi Silica

Ова соединение овозможува голема флексибилност, особено при пониски температури.

Би можело да ве интересира

Дали MotoGP е навистина најпосакуваниот мото шампионат меѓу возачите? 

MV Agusta преку проектот Lucky Explorer влегува во популарната Adventure категорија!

По стапките на поголемиот брат и помалиот Versys го менува својот изглед и доби некои нови „гаџети”

После 6 сезони имаме неизвесен финиш пред последниот викенд во Малезија. Razgatlioglu или Rea? Кој ќе биде шампион оваа година?

По неизвесноста околу спонзорот и дали воопшто новиот VR46 Racing тим ќе се појави следната година во MotoGP шампионатот, еве добра вест. VR46 Ducati ќе има во MotoGP!

Денес го испраќаме Роси. Денес во Валенсија легендата, Валентино Роси, се збогува од спортот и натпреварувањето кое за многумина беше синоним со неговото име. Пред да го испратиме во светот на трките на 4 тркала, еве листа на факти која вчера беше објавена на MotoGP.com

Реклами

Благодарност!

Ви благодариме за тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.