Сигурно досега барем еднаш сте се запрашале колку навистина вреди Вашиот миленик? Тоа е првото прашање кое само по себе се наметнува секогаш кога сакате да го продадете, замените со нов или некој друг половен мотор, да го искомпензирате и.т.н.

Сакаме да вложиме во иднината, во македонските тркачи, во безбедноста на патиштата, во мирен сон за сите граѓани. Да ги тргнеме децата од патот на пороците. Наместо да пишуваме за жртви од сообраќајни незгоди, да пишуваме за нови рекорди и успеси на нашите натпреварувачи.

Возењето на Супермото е можеби едно од најинтересните работи што можете да ги направите на две тркала. Мотоцикли за нерамен терен опремени со улични гуми, супермото нуди одлична услови за возење низ град како и можност за вежбање на вашата техника на некоја пониска платформа.

Најновите спортски-туринг пневматици нудат одлична стабилност при влажни услови. Сепак има луѓе кои мислат на секој детал и ги тестираат дури и најмалите работи за да видат дали има некакви подобрувања.

Само што ги прочитав вашите совети во однос на промената на маслото. Во моето упатство од мотоциклот пишува дека треба да го менувам маслото на секои 5000 километри. Но јас само поминувам 1500 километри годишно. Според тоа, треба да менувам масло на секои 3 години. Дали треба да го менувам маслото секоја година? Дали е во ред да го менувам маслото на секои три години бидејќи не возам толку многу?

Постарите возачи сигурно го знаат ова кратко видео, но помладите можеби ќе се изненадат кога ќе го видат. Зошто? Затоа што ни покажува дека возењето мотоцикл и ризиците кои ги носи со себе не се промениле многу во изминативе 40 години.

Ако погледнете внимателно во декември, ќе забележите дека има многу малку мотоцикли на улиците. Возачите кои ја немаат таа среќа да живеат во земји каде што е топло преку целата година, се подготвуваат за задолжителната три месечна пауза, но не мора да биде така.

Реклами