Тимот на ECSTAR Suzuki се појави на патеката со својот нов аеродинамичен пакет и покажа како Јапонскиот производител ќе се носи со забраната за употреба на крилца.

Тимот на ECSTAR Suzuki се појави на патеката со својот нов аеродинамичен пакет и покажа како Јапонскиот производител ќе се носи со забраната за употреба на крилца.

suzuki gsx rr aerodynamics

Исто како и решенијата што ги видовме кај другите производители, Suzuki користи остри делови кои се задскриени зад надворешните додатоци со цел да го канализира струењето на воздухот и да создаде дополнителна моќност.

Andrea Ianonne ECSTAR Suzuki winglet aerodynamics Phillip Island test 02

Решението претставува паметна адаптација на MotoGP правилникот и ваквиот одговор треба да им овозможи на тимовите да го прилагодуваат аеродинамичниот пакет во текот на сезоната без да ги нарушат правилата.

Andrea Ianonne ECSTAR Suzuki winglet aerodynamics Phillip Island test 04

Како што напомена мојот колега Дејвид Емет, дизајнот во иднина ќе се пренесе и кај уличните мотоцикли и можеме да очекуваме дека Ducati V4 2018 ќе биде првиот мотоцикл кој ќе има вакви додатоци.

Andrea Ianonne ECSTAR Suzuki winglet aerodynamics Phillip Island test 05

Не очекуваме од Ducati да дебитира со ова решение се до трката во Катар, а според информациите, ист е случајот и со Honda. Се дотогаш, ние можеме само да ги гледаме овие фотографии од Suzuki.

Andrea Ianonne ECSTAR Suzuki winglet aerodynamics Phillip Island test 01

Back To Top