Занимливости

Овој симулатор е играчка за богатите

Симулаторите за автомобили и авиони не се нешто ново. Ги има во различни конфигурации во зависност од тоа колку планираш да потрошиш. Дури можеш и да купиш некој високо технолошки симулатор кој ги имитира движењата на вистинска машина. Сепак, да се изгради нешто такво за мотоцикл е малку покомпликувано.

Следете нè на:

 

Симулаторите за автомобили и авиони не се нешто ново. Ги има во различни конфигурации во зависност од тоа колку планираш да потрошиш. Дури можеш и да купиш некој високо технолошки симулатор кој ги имитира движењата на вистинска машина. Сепак, да се изгради нешто такво за мотоцикл е малку покомпликувано.

Cruden B306 HMD

Фирмата која се занимава со производство на вакви симулатори, Cruden, развива ваква технологија од 2005 и конечно оваа година успеа да создаде нешто што личи на вистински мотоцикл. Тешкиот дел кај ваков проект е фактот дека за разлика од автомобилите, бродовите или авионите, самата поставеност на телото на возачот многу влијае врз управувањето и поради тоа е потребен многу сложен алгоритам и сензори кои ќе се прилагодуваат на распределбата на тежината.

Самиот процес на управување е дури и уште потежок да се имитира. Над одредена брзина, во само еден дел од секундата пред возачот да се навали за влегување во свиок, тој притиска на рачките, притиска на лево за мотоциклот да оди десно и обратно. Ова го прават речиси сите возачи, а многу ретко се свесни за тоа. Системот на Cruden користи сензори кои постојано внимаваат на позицијата на возачот и ја користат оваа информација за соодветно да го сменат движењето на мотоциклот.

Возењето на мотоцикл бара голем преглед пред себе, како вертикално така и хоризонтално. Тоа е така затоа што возачот на мотоцикл има многу поголем, непречен од ништо, поглед пред себе во споредба со возачот на автомобил, а плус возачите на мотоцикл многу почесто гледаат околу себе во споредба со оние на автомобил.

За да се постигне ова, кај симулаторите потребно е да се дизајнира голем систем кој би се позиционирал многу блиску до возачот. Ваквиот пристап има многу практични недостатоци, а и трошоците се многу високи.

Од компанијата го опремија мото симулаторот, B306-HMD, со голем дисплеј (Head Mounted Display,HMD) кој нуди неограничен поглед. Возачот визуелно е комплетно изолиран од надворешниот свет благодарение на одличната графика и перфектното интегрирање на HMD  во софтверот за симулација. Дисплејот реагира да движењето на главата на возачот, а не на движењето на платформата.

Овој симулатор се чини дека е совршен но сепак ќе постои нешто што никоја компанија нема да може да го замени – центрифугалната сила поради која останувате на мотоциклот кога го навалувате. Тоа значи дека посилно треба да притиснете на мотоциклот за да останете на него кога вртите.

Но тоа не е ништо во споредба со сето она што овој симулатор може да ви го понуди. Неговата цена во моментов се уште не е позната но таа најверојатно ќе влијае и од желбите на возачот какви додатоци сака да има на него.

Би можело да ве интересира

Изминатиов викенд во Берово се оддржа првата ендуро трка во организација на МК „Мото Велес“ и МФМА која се бодуваше за македонскиот Ендуро шампионат.

Викендов на патеката Серез во Грција ќе започне македонскиот шампионат во брзински мотоциклизам.

Piaggio ги најави новите MP3 модели меѓу кои се подобрените верзии на скутерите со зафатнина од 500cc како и целосно новите 350cc верзии.

Иако ова не беше најдобро чуваната тајна, сепак денеска и официјално ни стигна потврда дека по завршувањето на сезоната 2018 од Светскиот Супербајк Шампионат ќе заврши и  соработката помеѓу Том Сајкс и Kawasaki Racing.

Уште откако за прв пат беше споменета можноста Triumph да биде снабдувач со мотори во Moto2 шампионатот, почнаа да се појавуваат шпекулации во однос на тоа каков ќе биде планот на Британската компанија во секторот на спортски мотоцикли.

Ова решение би можело да промени многу од проблемите со кои се соочуваат електричните превозни средства.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!