WSBK

WSB: Започнаа тестовите за сезоната 2018

Џонатан Реа за брзо време ги заборави двете мали незгоди на стартот на 2018 година и на денешниот, прв тест за 2018 година кој се оддржа во Херез се искачи на првото место.

Следете нè на:

 

Три кратниот светски шампион не дозволи инцидентите да влијаат на неговата концентрација и продолжи со добриот настап. Сепак, добар настап имаа и останатите возачи. Членот на  PATA Yamaha, Алекс Ловс, после шест часа возење, заврши со заостанување од само 0.2 секунди зад Реа.

ReaDay1

Том Сајкс го постигна третото најдобро време, а веднаш зад него се најде возачот на Aruba Ducati, Марко Меландри со заостанување од 0.376 секунди. Чез Дејвис заврши на петата позиција со заостанување од 0.8 секунди зад Реа, а по него следуваа возачите на Yahama и Milwaukee Aprilia, Михаел ван дер Марк и Јуџин Лаверти. 

Леон Камиер го имаше осмото најбрзо време. Неговиот мотоцикл се уште е опремен со  електроника од „Cosworth“ наместо со „Magnetti Marelli“ кој треба да го употребува оваа сезона. Тест возачот на Yamaha, Николо Канепа, заврши на деветото место додека пак Лоренцо Савадори ги комплетираше првите десет возачи. Лорис Бас заврши на единаесетото место и на крајот се најде пред шампионот од Superstock 1000, Михаел Риналди.

Леон Хаслам, кој го имаше првиот тест со JG Speedfit Kawasaki се најде на четиринаесетото место.

Лоренцо Занети, кој настапи со 1000cc V4 Panigale Ducati, постигна за 1.8 секунди послабо време од Реа. Занети се очекува да почне да се трка од следната сезона. Тестовите ќе продолжат утре.

jereztestingtimes

comments

Би можело да ве интересира

Поради проблеми со менувачот, компанијата одлучи да повлече 4000 примероци од главниот супербајк модел.

Мото индустријата понекогаш може да биде навистина конфузна. Секој ден читаме дека продажбата се намалува но речиси секоја втора недела пишуваме дека некои од големите производители постигнал успех во продажбата на мотоцикли во 2017 година.

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Suzuki поднесе неколку патенти за полу автоматска трансмисија која би можела да се најде во следната генерација на Hayabusa моделите.

„Во однос на безбедноста, Cornering ABS на предното тркало го прави она што контролата на тракцијата го прави на задното тркало.“

Џејмс од MCN помина 7000 километри на Metzeler Roadtec 01 пневматиците и еве што имаше да каже за нив.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!