WSBK

Драма со пневматиците на патеката во Портимао

Компанијата Pirelli обезбеди нов заден пневматик, W0735, за да го користат возачите од Светскиот ШСупербајк шампионат на патеката во Портимао. Тоа е нов, мек пневматик кој содржи различни структурни решенија во споредба со стандардниот, мек, SC0 како и SC1.

Следете нè на:

 

Компанијата Pirelli обезбеди нов заден пневматик, W0735, за да го користат возачите од Светскиот ШСупербајк шампионат на патеката во Портимао. Тоа е нов, мек пневматик кој содржи различни структурни решенија во споредба со стандардниот, мек, SC0 како и SC1.

pirelli wsbk portimao

На сите возачи им се допадна W0735 и го користеа на поголем дел од тренингот како и за време на подготовките за трката. Се додека не беше отстранет во саботата.

На оваа трка, Pirelli донесе пневматици кои вообичаено се користат само во Формула 1. Заедно со нив донесе и целосна опрема за тестирање на пневматиците.

Тестовите кои беа извршени во текот на ноќта открија дека перформансите на пневматикот во текот на целата трка ќе бидат надвор од зоната со која компанијата би била задоволна.

Матео Гиусти од Pirelli објасни зошто пневматиците беа повечени толку доцна:

„Ги анализиравме и двата вида пневматици и забележавме дека кај моделот 735 има мало намалување во однос на перформансите. Иако сме сигурни дека ништо нема да се случи, одлучивме да ги повлечеме. Реа имаше време од 1’32.0 возејќи со тие пневматици. Ова беше еден експеримент и сакавме перформансите да ги издигнеме на највисокото можно ниво, нешто што ќе биде сосема различно. Но после 17 круга, перформансите се намалија за 50 проценти. Не знаеме какви ќе бидат перформансите после 20 круга, можеби би имало намалување од 51 процент. Критично е кога ќе дојдете до 80 проценти. Но чисто поради безбедноста одлучивме да ги повлечеме. Благодарение на мобилната лабораторија успеавме да го откриеме ова. Но доколку ги погледнете пневматиците однадвор, нема да забележите никаква промена на нив. “

Промената на пневматиците претставуваше едне вид на шок за возачите и тимовите кои поради тоа мораа да направат дополнителни промени. Дури и победникот на трката Џонатан Реа изјави дека пневматиците со кои настапил биле далеку од идеални.

Pirelli дозволи гумите да се користат и во неделата но само за време на загревањето.

comments

Би можело да ве интересира

Возачот на Јамаха Теч 3 тимот, Јонас Фолгер, преку својот менаџер денеска го извести тимот дека нема да настапува на овогодинешниот МотоГП шампионат.

Правилникот според кој техничкиот директор на MotoGP, Дени Олдриџ, одлучува во однос на легалноста на аеродинамичните крилца нема да се промени во 2018 година.

Ducati ги следи Франко Морбидели и Франческо Бањаиа, двајца од најпросперитетните Италијански возачи во моментов, како и Светскиот шампион во Moto3 Јоан Мир.

Видеото започнува со претставување на производите на Kawasaki, односно едно лице како вози спортски модел во тунел. Но кога возачот излегува од тунелот, тој го вози концептот Ј.

Се огласи и производителот на сопирачките Брембо заради кој Априлија и Дукати најавија повлекување и бесплатна замена на главниот кочионен цилиндер кај поновите модели.

Дукати е првиот фабрички производител во МотоГП кој го претстави моторот со кој ќе се натпреваруваат Хорхе Лоренцо и Андреа Довициозо оваа сезона.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!