WSBK

Драма со пневматиците на патеката во Портимао

Компанијата Pirelli обезбеди нов заден пневматик, W0735, за да го користат возачите од Светскиот ШСупербајк шампионат на патеката во Портимао. Тоа е нов, мек пневматик кој содржи различни структурни решенија во споредба со стандардниот, мек, SC0 како и SC1.

Следете нè на:

 

Компанијата Pirelli обезбеди нов заден пневматик, W0735, за да го користат возачите од Светскиот ШСупербајк шампионат на патеката во Портимао. Тоа е нов, мек пневматик кој содржи различни структурни решенија во споредба со стандардниот, мек, SC0 како и SC1.

pirelli wsbk portimao

На сите возачи им се допадна W0735 и го користеа на поголем дел од тренингот како и за време на подготовките за трката. Се додека не беше отстранет во саботата.

На оваа трка, Pirelli донесе пневматици кои вообичаено се користат само во Формула 1. Заедно со нив донесе и целосна опрема за тестирање на пневматиците.

Тестовите кои беа извршени во текот на ноќта открија дека перформансите на пневматикот во текот на целата трка ќе бидат надвор од зоната со која компанијата би била задоволна.

Матео Гиусти од Pirelli објасни зошто пневматиците беа повечени толку доцна:

„Ги анализиравме и двата вида пневматици и забележавме дека кај моделот 735 има мало намалување во однос на перформансите. Иако сме сигурни дека ништо нема да се случи, одлучивме да ги повлечеме. Реа имаше време од 1’32.0 возејќи со тие пневматици. Ова беше еден експеримент и сакавме перформансите да ги издигнеме на највисокото можно ниво, нешто што ќе биде сосема различно. Но после 17 круга, перформансите се намалија за 50 проценти. Не знаеме какви ќе бидат перформансите после 20 круга, можеби би имало намалување од 51 процент. Критично е кога ќе дојдете до 80 проценти. Но чисто поради безбедноста одлучивме да ги повлечеме. Благодарение на мобилната лабораторија успеавме да го откриеме ова. Но доколку ги погледнете пневматиците однадвор, нема да забележите никаква промена на нив. “

Промената на пневматиците претставуваше едне вид на шок за возачите и тимовите кои поради тоа мораа да направат дополнителни промени. Дури и победникот на трката Џонатан Реа изјави дека пневматиците со кои настапил биле далеку од идеални.

Pirelli дозволи гумите да се користат и во неделата но само за време на загревањето.

comments

Би можело да ве интересира

Алеш Еспаргаро го заврши првиот ден од тестовите во Австралија на изненадувачкото прво место откако на најдобар начин ги искористи временските услови на Филип Ајленд. На крајот Еспаргаро заврши со предност од 0.005 пред лидерот во шампионатот, Марк Маркез.

Honda Super Cub, кој беше создаден во Јапонија, ја отсликува пасијата на компанијата да им служи на луѓето ширум светот. Како резултат на ваквата политика, Super Cub серијата веќе долго време предизвикува задоволство кај луѓето од целиот свет и успеа да стигне до бројка од 100 милиони произведени примероци.

Сега сме во многу тешка ситуација, особено кога настапуваме на влажни услови. И на суви услови имаме проблеми но барем можеме да бидеме малку поконкурентни.

Бројот на претсезонските тестови во 2019 година ќе биде ограничен и ќе се оддржат само во Сепанг и во Катар пред започнувањето на сезоната.

BMW, Honda и Yamaha ги преземаат следните чекори во примената на паметната технологија.

Патеката во Херез на која ќе се оддржи трката од WSBK шампионатот ќе биде полна со возачи кои се на замена. Големиот број на повреди оваа сезона не ги погодија само регуларните возачи туку и нивните заменици.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!