Опрема

Metzeler понуди 18 инчни пневматици за постарите мотоцикли

Возачите кои имаат постари мотоцикли знаат дека е многу тешко да се дојде до добри пневматици наменети за возење на тркачка патека бидејќи димензиите на бандашите на класините мотоцикли се различни со димензиите на добрите, модерни, тркачки пневматици.

Следете нè на:

 

Возачите кои имаат постари мотоцикли знаат дека е многу тешко да се дојде до добри пневматици наменети за возење на тркачка патека бидејќи димензиите на бандашите на класините мотоцикли се различни со димензиите на добрите, модерни, тркачки пневматици. Поради оваа причина голем број на возачи користат улични пневматици кога возат на патека. Но сето тоа би можело да се смени бидејќи Metzeler одлучи да ја прошири својата „Racetec RR“ гама и ќе вклучи 18 инчни пневматици.

metzeler racetec rr tire rear

Новите пневматици на Metzeler ќе бидат направени од нај мекото соединение на компанијата (К1) и ќе бидат достапни во неколку димензии: 110/80-ZR18 (58W) предни и 150/65-ZR18(69W) и 160/60-ZR18 (70W) за задни пневматици.

Ова е особено важно за дел од возачите бидејќи класичните машини кои имаат голем број на коњски сили и ригидна шасија стануваат легални за тркање во се поголем број на тркачки серии од овој тип ширум светот.

comments

Би можело да ве интересира

Покрај рекордната продажба во САД која ја објавија минатата недела, BMW соопшти дека успеале да го надминат и рекордот на компанијата на глобалнот пазар, откако во 2017 година успеаа да продадат 164.153 мотоцикли. 

И покрај намалената целокупна продажба на мотоцикли на пазарот, Ducati имаше раст во продажбата и поголеми бројки во 2017 година

Уште еден драматичен ден на релито Дакар. Поранешниот лидер во генералниот пласман, Адриен Ван Беверен мораше да биде евакуран од етапата после тешкиот судар кој го имаше на само 3 километри до целната линија.

Возачот на Јамаха Теч 3 тимот, Јонас Фолгер, преку својот менаџер денеска го извести тимот дека нема да настапува на овогодинешниот МотоГП шампионат.

Правилникот според кој техничкиот директор на MotoGP, Дени Олдриџ, одлучува во однос на легалноста на аеродинамичните крилца нема да се промени во 2018 година.

Ducati ги следи Франко Морбидели и Франческо Бањаиа, двајца од најпросперитетните Италијански возачи во моментов, како и Светскиот шампион во Moto3 Јоан Мир.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!