MotoGP

Yamaha призна дека Морбидели е прв избор за замена на Роси

Морбидели, кој има Бразилско и Италијанско потекло, е првиот MotoGP возач кој потекнува од познатата академија на Роси и кој би го заменил Докторот кога тој ќе одлучи да се повлече.

Следете нè на:

 

Шефовите на Yamaha MotoGP открија дека возачот кој доаѓа од познатата академија, VR46, Франко Морбидели е нивниот прв избор кога Валентино Роси ќе одлучи да го напушти тимот. Сепак, ова би важело само доколку Италијанецот следната сезона го покаже целосниот потенцијал во новиот сателитски тим, Petronas Yamaha.

morbidelli rossi

Морбидели, кој има Бразилско и Италијанско потекло, е првиот MotoGP возач кој потекнува од познатата академија на Роси. Сепак, тој имаше тежок почеток на неговата кариера во премиерната класа.

Настапувајќи со некомпетитивен Marc VDS Honda мотоцикл, негов најдобар пласман во досегашниот дел од шампионатот е деветото место. Во моментов заостанува два поени зад возачот на Yamaha, Хафиз Сиахрин, во борбата за наградата „Дебитант на годината“.

Но сега откако ќе почне да вози со мотоциклот на Yamaha за 2019 година кој има речиси фабрички спецификации, шефот на Yamaha, Лин Џарвис, вели дека сега шансите на Морбидели да биде промовиран во фабричкиот тим во 2021 година се значително поголеми, но само ако во иднина забележи добри резултати.

„Тој е актуелен Moto2 шампион што значи дека веќе има потенцијал во него. Тој е многу брз и многу сериозен. Мислам дека ќе биде дел од групата возачи кои во иднина ќе бидат лидери во шампионатот. Тој ќе има одлична можност да напредува, но следната сезона нема да има голем притисок врз него.“

„Тој има дво годишен договор со нас, а после две години истекуваат и договорите на Роси и Вињалес. Во моментов, не знаеме каква ќе биде иднината. Ќе има можности да премине во фабричкиот тим и ако има добар настап, не гледам зошто не би можело да се случи тоа.“

Со оглед на тоа дека ќе настапува со мотоцикл кој е сличен со оние на фабричките возачи, а исто така ќе има поддршка и од Маверик Вињалес и тимскиот шеф, Роман Форкадо, постои голема надеж дека 23 годишниот возач ќе го исполни својот потенцијал.

Врската на Petronas Yamaha со јуниорски тим како и обезбедувањето на мотоцикл со фабрички спецификации, претставува значително поместување од односот кој тимот досега го имаше Tech 3, чиишто возачи има многу мала шанса да напредуваат до фабрички тим и чиишто мотоцикли беа значително послаби.

Иако во моментов Yamaha гради блиски врски со Малезискиот тим, како што вели Џарвис тоа не треба да го спречи Роси да го вклучи неговиот тим во премиерната класа кога ќе се пензионира, порачувајќи притоа дека тие се подготвени да поддржат шест машини.

Би можело да ве интересира

„Се чини дека 790 Adventure R ќе биде навистина моќно оф роуд оружје“

„Honda CB500F доби неколку промени кои го прават овој мотоцикл многу поатрактивен“

За време на оддржувањето на мото шоуто EICMA 2018 во Милано, MV Agusta претстави концепт на нов  Superveloce 800 модел. Италијанскиот производител вели дека оваа верзија ќе се најде во производство во втората половина на 2019 година.

За време на прес конференцијата која се оддржа на EICMA, Yamaha претстави две изданија на тркачки фокусирани мотоцикли. Тие се креирани со цел да се најдат на врвот во Супербајк и Суперспорт 300 категориите.

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

BMW вели дека имале три цели кога го дизајнирале новиот S1000RR: да биде една секунда побрз кога е на тркачка патека, да биде 10 килограми полесен и полесно да се контролира. Од првиот поглед на спецификациите, ни стана јасно дека успеале во тоа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.