20
Сре, Сеп
MotoGP

Triumph го тестираше Moto2 моторот со прототип на Daytona 765

Triumph сака да знаете дека забрзано се подготвува за Moto2 шампионатот во 2019 во кој сите мотоцикли во серијата ќе бидат опремени со три цилиндричниот мотор на Британската компанија.

Следете нè на:

 

Triumph сака да знаете дека забрзано се подготвува за Moto2 шампионатот во 2019 во кој сите мотоцикли во серијата ќе бидат опремени со три цилиндричниот мотор на Британската компанија. За тестирањето, тие го ставија моторот со зафатнина од 765cc на својата суперспорт машина и го направија Triumph Daytona 765. Со помош на  возачот од Moto2 серијата, Џулијан Симон, компанијата го тестираше моторот на патеката во Арагон со цел да ги види неговите перформанси и издржливост.

Triumph Daytona 765 Moto2 test bike 10

„Се наоѓаме на вистинскиот пат,“ изјави Стив Сарџент, главен директор за производство на Triumph. „Задоволни сме од брзината која ја постигнува Џулијан и досегашните податоци се навистина позитивни. Веруваме дека ќе обезбедиме мотор од кој ќе бидат задоволни како тимовите така и фановите.“

Компанијата потпиша три годишен договор со Dorna за да обезбедува мотори за Moto2 шампионатот. При создавањето на моторот, од компанијата ги направија следниве промени:

  • Модификувана главата на цилиндарот со ревидирани влезни и издувни приклучоци за оптимизиран проток на гас.
  • Титаниумски и покрути вентили за поголем број на вртежи.
  • Тркачки алтернатор за помала инерција.
  • Поголем степен на пренос во прва брзина.
  • Специјален тркачки ECU кој ќе биде развиен во соработка со „Magneti Marelli“.
  • Променет оклоп на моторот

 Triumph Daytona 765 Moto2 test bike 16

comments

Би можело да ве интересира

Роси се обидува да се врати на Арагон, доколку успее ќе загуби бодови од само една трка и ќе остане во борбата за шампионатот.

Андреа Довициозо и Марк Маркез го делат мислењето за една работа по завршувањето на неделната трка –не е точно дека одредени патеки повеќе им одговараат на некои машини.

Компанијата Pirelli обезбеди нов заден пневматик, W0735, за да го користат возачите од Светскиот ШСупербајк шампионат на патеката во Портимао. Тоа е нов, мек пневматик кој содржи различни структурни решенија во споредба со стандардниот, мек, SC0 како и SC1.

Словенечкиот производител на издуви Акрапович објави едно видео на кое може да се види како звучат сите супербајк мотоциклите кои користат нивни издуви. Засилете го звукот и уживајте.

За 2018 година верзијата на Kawasaki Z900 која има 93 коњски сили (70kW) ќе им биде достапна на сите оние кои имаат А2 лиценца.

Дали некогаш сте се нашле позади некој постар возач кој веројатно повеќе не би требало да биде дел од сообраќајот? Што велите за моторџија кој има 101 година?

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!