MotoGP

Triumph го тестираше Moto2 моторот со прототип на Daytona 765

Triumph сака да знаете дека забрзано се подготвува за Moto2 шампионатот во 2019 во кој сите мотоцикли во серијата ќе бидат опремени со три цилиндричниот мотор на Британската компанија.

Следете нè на:

 

Triumph сака да знаете дека забрзано се подготвува за Moto2 шампионатот во 2019 во кој сите мотоцикли во серијата ќе бидат опремени со три цилиндричниот мотор на Британската компанија. За тестирањето, тие го ставија моторот со зафатнина од 765cc на својата суперспорт машина и го направија Triumph Daytona 765. Со помош на  возачот од Moto2 серијата, Џулијан Симон, компанијата го тестираше моторот на патеката во Арагон со цел да ги види неговите перформанси и издржливост.

Triumph Daytona 765 Moto2 test bike 10

„Се наоѓаме на вистинскиот пат,“ изјави Стив Сарџент, главен директор за производство на Triumph. „Задоволни сме од брзината која ја постигнува Џулијан и досегашните податоци се навистина позитивни. Веруваме дека ќе обезбедиме мотор од кој ќе бидат задоволни како тимовите така и фановите.“

Компанијата потпиша три годишен договор со Dorna за да обезбедува мотори за Moto2 шампионатот. При создавањето на моторот, од компанијата ги направија следниве промени:

  • Модификувана главата на цилиндарот со ревидирани влезни и издувни приклучоци за оптимизиран проток на гас.
  • Титаниумски и покрути вентили за поголем број на вртежи.
  • Тркачки алтернатор за помала инерција.
  • Поголем степен на пренос во прва брзина.
  • Специјален тркачки ECU кој ќе биде развиен во соработка со „Magneti Marelli“.
  • Променет оклоп на моторот

 Triumph Daytona 765 Moto2 test bike 16

comments

Би можело да ве интересира

Поради проблеми со менувачот, компанијата одлучи да повлече 4000 примероци од главниот супербајк модел.

Мото индустријата понекогаш може да биде навистина конфузна. Секој ден читаме дека продажбата се намалува но речиси секоја втора недела пишуваме дека некои од големите производители постигнал успех во продажбата на мотоцикли во 2017 година.

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Suzuki поднесе неколку патенти за полу автоматска трансмисија која би можела да се најде во следната генерација на Hayabusa моделите.

„Во однос на безбедноста, Cornering ABS на предното тркало го прави она што контролата на тракцијата го прави на задното тркало.“

Џејмс од MCN помина 7000 километри на Metzeler Roadtec 01 пневматиците и еве што имаше да каже за нив.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!