Дани Педроса дојде до петтата победа во МотоГП шампионатот на патеката Мотеги за ГН на Јапонија. Хорхе Лоренцо со освоеното второ место во Јапонија остана на водечката позиција во генералниот пласман но предноста пред шпанецот се намали на 28 бода на три трки до крајот на шампионатот.
Дани Педроса дојде до петтата победа во МотоГП шампионатот на патеката Мотеги за ГН на Јапонија. Хорхе Лоренцо со освоеното второ место во Јапонија остана на водечката позиција во генералниот пласман но предноста пред шпанецот се намали на 28 бода на три трки до крајот на шампионатот.
За Педроса тоа беше 13-то искачување на подиумот сезонава со што го израмни својот рекорд од 2004-та година, но сепак свесен е дека и да продолжи во овој ритам, да победува до крајот на сезоната, Лоренцо ќе ја освои титулата. „Ние го правиме она што се очекува од нас, па навистина е штета што нема уште некој возач кој може да го држи нашето темпо. Вака јас победувам, а тој завршува како втор. Во секој случај убаво е кога чувството кога победуваш.“
Борбата за првото место започна со одбраната на пол позицијата на Лоренцо кој успешно ги покриваше свиоците и не му дозволи на Педроса веднаш да отиде напред. Бен Спиз успеа да дојде до третата позиција но веднаш потоа продолжи право наместо да сврти со што забележа уште еден неуспех за тимот на Јамаха сезонава. Падот на Спиз придонесе да се направи разлика помеѓу водечките двајца и останатата група на возачи, нешто што траеше до половина од трката кога Педроса конечно успеа да го помине Лоренцо. На крајот Педроса финишираше прв со предност од 4.2 секунди пред Лоренцо, а на пиедесталот се искачи и Алваро Баутиста.
Борбата за третата позиција беше крајно неизвесна и до последниот круг се чинеше дека Кал Крачлоу е човекот кој ќе застане на престижното трето место, но на возачот на Јамаха Теч3 тимот остана без гориво во последниот круг! Ситуација која одамна не сме ја виделе во МотоГП, а Мотеги е патека на која има многу кочење и нагло додавање на гас па оптимизацијата на горивото е клучна работа. Се чини дека механичарите на Теч3 тимот претераа со проценките, па Крачлоу мораше да го паркира својот мотор во последниот круг од трката.
Поз. | Бод. | Бр. | Возач | Тим | Мотор | Разлика |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 25 | 26 | Dani PEDROSA | Repsol Honda Team | Honda | 42'31.569 |
2 | 20 | 99 | Jorge LORENZO | Yamaha Factory Racing | Yamaha | +4.275 |
3 | 16 | 19 | Alvaro BAUTISTA | San Carlo Honda Gresini | Honda | +6.752 |
4 | 13 | 4 | Andrea DOVIZIOSO | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | +16.397 |
5 | 11 | 1 | Casey STONER | Repsol Honda Team | Honda | +20.566 |
6 | 10 | 6 | Stefan BRADL | LCR Honda MotoGP | Honda | +24.567 |
7 | 9 | 46 | Valentino ROSSI | Ducati Team | Ducati | +26.072 |
8 | 8 | 69 | Nicky HAYDEN | Ducati Team | Ducati | +36.724 |
9 | 7 | 21 | Katsuyuki NAKASUGA | Yamaha YSP Racing Team | Yamaha | +36.794 |
10 | 6 | 8 | Hector BARBERA | Pramac Racing Team | Ducati | +1'10.729 |
11 | 5 | 17 | Karel ABRAHAM | Cardion AB Motoracing | Ducati | +1'15.658 |
12 | 4 | 41 | Aleix ESPARGARO | Power Electronics Aspar | ART | +1'22.769 |
13 | 3 | 5 | Colin EDWARDS | NGM Mobile Forward Racing | Suter | +1'24.968 |
14 | 2 | 77 | James ELLISON | Paul Bird Motorsport | ART | +1'29.388 |
15 | 1 | 51 | Michele PIRRO | San Carlo Honda Gresini | FTR | +1'34.612 |
16 | 84 | Roberto ROLFO | Speed Master | ART | +1'50.853 | |
Без пласман | ||||||
35 | Cal CRUTCHLOW | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | 1 круг | ||
9 | Danilo PETRUCCI | Came IodaRacing Project | Ioda-Suter | 1 круг | ||
22 | Ivan SILVA | Avintia Blusens | BQR | 10 круга | ||
14 | Randy DE PUNIET | Power Electronics Aspar | ART | 10 круга | ||
11 | Ben SPIES | Yamaha Factory Racing | Yamaha | 23 круга | ||
68 | Yonny HERNANDEZ | Avintia Blusens | BQR | 23 круга |
Следната трка од МотоГП шампионатот се вози веќе во недела (21-ви Октомври) за ГН на Малезија на патеката Сепанг.