MotoGP

Нема промени кај правилата за аеродинамичните крилца во MotoGP

Правилникот според кој техничкиот директор на MotoGP, Дени Олдриџ, одлучува во однос на легалноста на аеродинамичните крилца нема да се промени во 2018 година.

Следете нè на:

 

„Правилата ќе останат потполно исти. Нема да има никакви промени. Мислам дека во иднина сите додатоци ќе имаат ист дизајн,“ изјави Олдриџ за Crash.net.

„Тешко е кога треба да ги одредувате правилата и јасно ми е мислењето на луѓето кога велат дека тоа се само крилца. Но се обидовме да им дадеме на инжинерите слобода во нивната работа и дефинитивно има добри и лоши страни кај новиот дизајн. Не можете само да ги прикачите и на сите патеки да бидете брзи. “

motogp plastiki

„На пример на Филип Ајленд, еден од најбавните возачи беше Лоренцо кој имаше додатоци на својот мотоцикл. Многу возачи се одлучија да не ги користат нивните аеродинамични додатоци во Австралија.“

Нај агресивен од сите додатоци во 2017 година беше оној на Ducati, кој беше употребен на трката во Брно, а потоа се појави и слична верзија која ја употреби Aprilia на трката која се возеше во Мизано.

Малку подоцна, за време на тестот во Валенсија, Yamaha претстави нов прототип на додаток.

За време на тестовите, кои започнуваат кон крајот на месецов во Сепанг,  тимовите ќе можат да видат кој додаток најмногу им одговара. Но сепак, новиот дизајн нема да може да се употребува на официјален Гранд При викенд се додека тоа официјално не биде одобрено од страна на Олдриџ.

Во 2018 година, секој возач ќе има по еден додаток, а во текот на сезоната ќе може да направи и едно надополнување. Исто така нема рестрикции во однос на промената на големината и обликот на внатрешните аеродинамични крилца.

comments

Би можело да ве интересира

Поради проблеми со менувачот, компанијата одлучи да повлече 4000 примероци од главниот супербајк модел.

Мото индустријата понекогаш може да биде навистина конфузна. Секој ден читаме дека продажбата се намалува но речиси секоја втора недела пишуваме дека некои од големите производители постигнал успех во продажбата на мотоцикли во 2017 година.

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Suzuki поднесе неколку патенти за полу автоматска трансмисија која би можела да се најде во следната генерација на Hayabusa моделите.

„Во однос на безбедноста, Cornering ABS на предното тркало го прави она што контролата на тракцијата го прави на задното тркало.“

Џејмс од MCN помина 7000 километри на Metzeler Roadtec 01 пневматиците и еве што имаше да каже за нив.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!