MotoGP

Кал Кратчлоу останува во LCR Honda до 2020

Кал Кратчлоу додаде уште една година на својот договор со HRC и сега ќе биде дел од тимот се до 2020 година.

Следете нè на:

 

Ова значи дека Англичанецот ќе остане дел од екипата уште две години и ќе се изедначи со речиси сите возачи кои се дел од серијата. По завршувањето на сезоната 2020, Кратчлоу ќе биде дел од еден голем бран на потпишување на договори со оглед на тоа дека ќе се ослободат многу места во тимовите.

cal crutchlow red bull ring motogp lcr honda

Но тоа не е единствената вест за денеска. Алваро Баутиста оддржа прес конференција на патеката во Силверстоун и соопшти дека потпишал договор со Aruba.it Ducati кој е дел од WSBK серијата.

„Многу сум среќен што го продолжив мојот договор со Honda HRC и LCR Honda до 2020 година“, изјави Кратчлоу. „Сите работевме напорно и постигнавме голем успех. Очекувам тоа да продолжи и во иднина.“

„Како што веќе имам изјавено досега, имам неверојатна поддршка, а Honda и Лусио се обидуваат за секоја трка да ми обезбедат компетитивен мотоцикл.“

Шефот на LCR Honda, Лусио Чечинело вели: „Многу сме среќни што ја продолживме соработката со Кал најмалку до 2020 година. Сметам дека тој покажа неверојатен талент и знаење откако за прв пат се приклучи на тимот во 2015 година. Сакам да му се заблагодарам за одличните резултати кои ги постигнавме досега. Заедно со нашите партнети ќе продолжиме и во иднина да работиме напорно.“

Би можело да ве интересира

„Се чини дека 790 Adventure R ќе биде навистина моќно оф роуд оружје“

„Honda CB500F доби неколку промени кои го прават овој мотоцикл многу поатрактивен“

За време на оддржувањето на мото шоуто EICMA 2018 во Милано, MV Agusta претстави концепт на нов  Superveloce 800 модел. Италијанскиот производител вели дека оваа верзија ќе се најде во производство во втората половина на 2019 година.

За време на прес конференцијата која се оддржа на EICMA, Yamaha претстави две изданија на тркачки фокусирани мотоцикли. Тие се креирани со цел да се најдат на врвот во Супербајк и Суперспорт 300 категориите.

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

BMW вели дека имале три цели кога го дизајнирале новиот S1000RR: да биде една секунда побрз кога е на тркачка патека, да биде 10 килограми полесен и полесно да се контролира. Од првиот поглед на спецификациите, ни стана јасно дека успеале во тоа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.