Мотоцикли

Се појавија детали за BMW R1250GS

Знаеме дека за сезоната 2019 BMW Motorrad планира да објави девет модели. Иако сè уште не се знае точно кои ќе бидат тие, сепак за некои можеме да претпоставиме.

Следете нè на:

 

На листата можете да го додадете новиот GS модел откако се појавија неколку технички спецификации за R1250GS. Дел од медиумите шпекулираат дека во центарот на оваа машина ќе биде познатиот „boxer“ мотор. Од BikeSocial велат дека моторот сега ќе има 1,254cc односно 134 коњски сили.

R1250GS CG small

Се верува дека BMW R1250GS исто така ќе има и нови варијабилни вентили со што ќе се следи патот по кој се движат и останатите конкуренти, пред се Ducati и Suzuki. Предвидувањата се дека BMW R1250GS нема драстично да се разликува од неговите претходници. Се очекува да има потивок издув како и помала тежина.

Во однос на димензиите, се очекува тој да биде само малку повисок и подолг во споредба со актуелната верзија.

2019 BMW R1250GS се очекува своето деби да го има за време на INTERMOT шоуто во октомври. Покрај него се очекува да се појават и новите  R1250GS Adventure и R1250RT но засега не е познато дали тоа ќе се случи на INTERMOT или пак подоцна за време на EICMA која се оддржува во ноември.

Се додека не ги видиме новите модели, не можеме да кажеме дали BMW ќе продолжи со успешната продажба како што беше во изминативе осум години. Но со оглед на тоа дека R1200 мотоциклите се едни од најпродаваните на BMW, компанијата сигурно има големи очекувања.

Би можело да ве интересира

„Се чини дека 790 Adventure R ќе биде навистина моќно оф роуд оружје“

„Honda CB500F доби неколку промени кои го прават овој мотоцикл многу поатрактивен“

За време на оддржувањето на мото шоуто EICMA 2018 во Милано, MV Agusta претстави концепт на нов  Superveloce 800 модел. Италијанскиот производител вели дека оваа верзија ќе се најде во производство во втората половина на 2019 година.

За време на прес конференцијата која се оддржа на EICMA, Yamaha претстави две изданија на тркачки фокусирани мотоцикли. Тие се креирани со цел да се најдат на врвот во Супербајк и Суперспорт 300 категориите.

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

BMW вели дека имале три цели кога го дизајнирале новиот S1000RR: да биде една секунда побрз кога е на тркачка патека, да биде 10 килограми полесен и полесно да се контролира. Од првиот поглед на спецификациите, ни стана јасно дека успеале во тоа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.