Мотоцикли

MV Agusta вели дека ќе има нов четири цилиндричен мотоцикл во 2018 година

И порано MV Agusta ни споделуваше вакви информации, но после денешното соопштение, приказната дека MV Agusta ќе лансира нова четири цилиндрична платформа во 2018 година се чини дека е веродостојна.

Следете нè на:

 

Вакво нешто очекувавме уште од овогодинешното издание на EICMA кога извршниот директор на компанијата, Џовани Кастилиони, ни најави во блиска иднина да очекуваме четири цилиндричен Brutale со зафатнина од 1,200cc.

Ова го зборуваме бидејќи „нејкед“ улични мотоцикли се најпродавани модели на MV Agusta и затоа можеме да очекуваме новиот Brutale да добие предност во однос на F4 superbike моделот.

2012 MV Agusta Brutale RR 1090 03

Оваа вест нема да им се допадне на тркачките фанови кои се надеваа дека наскоро ќе видат нова, супербајк платформа, со оглед на тоа дека MV Agusta Reparto Corse Супербајк тимот го достигна лимитот во развојот кај актуелниот F4 пакет. Тоа беше и главната причина поради која Леон Камиер одлучи да премине во тимот на Honda.

Се чини дека во сезоната 2018 во Светскиот Супербајк шампионат MV Agusta ќе настапува со актуелниот F4, а големи се шансите така да биде и во сезоната 2019. А во меѓувреме, во текот на следната година можеме да го очекуваме MV Agusta Brutale 1200. Исто така можеме да очекуваме и дека 1,200cc, четири цилиндричната платформа ќе биде основа за сите идни модели.

Откако се зацврсти сопственичката структура кај MV Agusta, Италијанскиот бренд се чини дека е подготвен за понатамошниот развој.

comments

Би можело да ве интересира

Поради проблеми со менувачот, компанијата одлучи да повлече 4000 примероци од главниот супербајк модел.

Мото индустријата понекогаш може да биде навистина конфузна. Секој ден читаме дека продажбата се намалува но речиси секоја втора недела пишуваме дека некои од големите производители постигнал успех во продажбата на мотоцикли во 2017 година.

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Suzuki поднесе неколку патенти за полу автоматска трансмисија која би можела да се најде во следната генерација на Hayabusa моделите.

„Во однос на безбедноста, Cornering ABS на предното тркало го прави она што контролата на тракцијата го прави на задното тркало.“

Џејмс од MCN помина 7000 километри на Metzeler Roadtec 01 пневматиците и еве што имаше да каже за нив.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!