Ова што го гледате е мотор со зафатнина од 400 см³ и водено ладење кој е направен врз основа на моторот на CBR500R/CB500F/CB500X кој има зафатнина од 470 см³.
Ова што го гледате е мотор со зафатнина од 400 см³ и водено ладење кој е направен врз основа на моторот на CBR500R/CB500F/CB500X кој има зафатнина од 470 см³.
Овој мотор се развива за пазарите во Југоисточна Азија каде дозволите за возење моторцикли се издаваат постепено, според зафатнината на моторот.
Моторот кој беше претставен пред Јапонските медиуми денеска, визуелно е многу сличен со моторот од 500 см³. Според тоа се чини разумно е да се претпостави дека моторот од 400 см³ ќе го имитира оној од 500 см³, исти мотори и помал капацитет за да можат да се лиценцираат.
Претставен минатата година, моторот од 500 см³ развива 47 кс, не е огромен, но сепак е голем како CBR250. Тоа значи дека има добри перформански, лесен е за користење и има ниска цена (почетна цена на CB500 е само 5500 евра). Исто така разумно е да се претпостави дека моторот од 400 см³ ќе има пропорционално пониски перформансни бројки, додека пак од Хонда изјавуваат дека акцентот ќе биде ставен на линеарна крива на забрзување.
Во другите делови од светот дозволите за возење мотор се даваат врз основа на повеќе нивоа и во зависност од годините и искуството во возење мотор. Тоа создава пазар за машини со друг капацитет и кои не би успеале на пазарот во Европа. Како такви, мала е веројатноста дека такви машини ќе бидат увезени кај нас, но никогаш не се знае. За нашите читатели мотор со зафатнина од 400 см³ е важен во голема мера поради тоа што Хонда своето внимание го насочува кон практични, привлечни и мотори со прифатлива цена наменети за новата генерација на возачи. Сигурно ќе има уште новости во таа насока.