Мотоцикли

Honda креираше мини CB мотоцикли за Европа

Ако мислевте дека Honda CB1000R 2018 е добар мотоцикл, тогаш имаме интересна вест за вас. Honda Motor Europe на EICMA мото шоуто во Милано дебитираше со два мотоцикли: Honda CB125R и Honda CB300R.

Следете нè на:

 

Ако мислевте дека Honda CB1000R 2018 е добар мотоцикл, тогаш имаме интересна вест за вас. Honda Motor Europe на EICMA мото шоуто во Милано дебитираше со два мотоцикли: Honda CB125R и Honda CB300R.

eicma 2017 2 158Honda CB125R 2018

Како што можете да процените од нивните имиња, Honda CB125R и Honda CB300R се уличи мотоцикли кои ја делат истата лиија со Honda CB1000R. Во суштина, Honda CB125R 2018 е редизајниран CBR125R и Honda CB300R 2018 е замена за Honda CBR300R.

И двата мотоцикли се наменети за помладата генерација и пазарите кои имаат построги закони за возачки дозволи. Но ако мислите дека овие мотоцикли немаат никакви напредни додатоци, тогаш грешите.

И двата мотоцикли се опремени со ABS сопирачки кои според Honda ги балансираат силите при сопирање кај предното и задното тркало како и целосни LED светла. Сигурни сме дека Honda CB125R ќе се најде на пазарот во Македонија, но би сакале да го видиме и 2018 Honda CB300R. Сметаме дека тој ќе биде одлично надополнување на Honda CB1000R, нешто што во моментов не успева да го направи Honda CB300F.

Би можело да ве интересира

„Се чини дека 790 Adventure R ќе биде навистина моќно оф роуд оружје“

„Honda CB500F доби неколку промени кои го прават овој мотоцикл многу поатрактивен“

За време на оддржувањето на мото шоуто EICMA 2018 во Милано, MV Agusta претстави концепт на нов  Superveloce 800 модел. Италијанскиот производител вели дека оваа верзија ќе се најде во производство во втората половина на 2019 година.

За време на прес конференцијата која се оддржа на EICMA, Yamaha претстави две изданија на тркачки фокусирани мотоцикли. Тие се креирани со цел да се најдат на врвот во Супербајк и Суперспорт 300 категориите.

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

BMW вели дека имале три цели кога го дизајнирале новиот S1000RR: да биде една секунда побрз кога е на тркачка патека, да биде 10 килограми полесен и полесно да се контролира. Од првиот поглед на спецификациите, ни стана јасно дека успеале во тоа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.