20
Сре, Сеп
Мотоцикли

Dual Sport Honda CRF250 инспириран од релито Дакар

Прво беше концептот кој беше претставен на мото шоуто во Осака во 2015 година. На истиот настан на почетокот на минатата година се појави и прототипот. А потоа на мото шоуто EICMA во Милано, Honda ја претстави и продукциската верзија на CRF250L.

Следете нè на:

 

Прво беше концептот кој беше претставен на мото шоуто во Осака во 2015 година. На истиот настан на почетокот на минатата година се појави и прототипот. А потоа на мото шоуто EICMA во Милано, Honda ја претстави и продукциската верзија на CRF250L. Добри вести: има многу додатоци од релито Дакар. Уште подобри вести: Има и одличен хардвер кој може да ги поддржи сите тие додатоци.

IMGP2941

Кај основниот модел за 2017 година, индукциското подесување е целосно променето. Има нова воздушна кутија, целосно нов дизајн на придушувачот, поголем издув заедно со ECU што му дава на мотоциклот 25.5 коњски сили.

Одлична основа за рели па оттука соодветно одговараат и сите додатоци. А меѓу нив се поголемиот 9,8 литарски резервоар со кој ќе можете да поминете околу 320km, специјална оф роуд Shova вилушка како и поголеми алуминиумски бандаши. Моделот исто така има и многу подолга суспензија, поголем преден диск како и можност да ја вклучите или исклучите ABS опцијата на задното тркало. Мотоциклот има и ветробранско стакло со „лебдечки“ стил и асиметрични LED светла. И со сите овие додатоци од Honda тврдат дека мотоциклот тежи 156 килограми.

Основната верзија на CRF250L A може да се најде во салонот на Макпетрол (увозникот на Хонда за Македонија) за 5290 евра, додека пак RLA DACAR верзијата чини 6.290€.

comments

Би можело да ве интересира

Роси се обидува да се врати на Арагон, доколку успее ќе загуби бодови од само една трка и ќе остане во борбата за шампионатот.

Андреа Довициозо и Марк Маркез го делат мислењето за една работа по завршувањето на неделната трка –не е точно дека одредени патеки повеќе им одговараат на некои машини.

Компанијата Pirelli обезбеди нов заден пневматик, W0735, за да го користат возачите од Светскиот ШСупербајк шампионат на патеката во Портимао. Тоа е нов, мек пневматик кој содржи различни структурни решенија во споредба со стандардниот, мек, SC0 како и SC1.

Словенечкиот производител на издуви Акрапович објави едно видео на кое може да се види како звучат сите супербајк мотоциклите кои користат нивни издуви. Засилете го звукот и уживајте.

За 2018 година верзијата на Kawasaki Z900 која има 93 коњски сили (70kW) ќе им биде достапна на сите оние кои имаат А2 лиценца.

Дали некогаш сте се нашле позади некој постар возач кој веројатно повеќе не би требало да биде дел од сообраќајот? Што велите за моторџија кој има 101 година?

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!