Мотоцикли

Dual Sport Honda CRF250 инспириран од релито Дакар

Прво беше концептот кој беше претставен на мото шоуто во Осака во 2015 година. На истиот настан на почетокот на минатата година се појави и прототипот. А потоа на мото шоуто EICMA во Милано, Honda ја претстави и продукциската верзија на CRF250L.

Следете нè на:

 

Прво беше концептот кој беше претставен на мото шоуто во Осака во 2015 година. На истиот настан на почетокот на минатата година се појави и прототипот. А потоа на мото шоуто EICMA во Милано, Honda ја претстави и продукциската верзија на CRF250L. Добри вести: има многу додатоци од релито Дакар. Уште подобри вести: Има и одличен хардвер кој може да ги поддржи сите тие додатоци.

IMGP2941

Кај основниот модел за 2017 година, индукциското подесување е целосно променето. Има нова воздушна кутија, целосно нов дизајн на придушувачот, поголем издув заедно со ECU што му дава на мотоциклот 25.5 коњски сили.

Одлична основа за рели па оттука соодветно одговараат и сите додатоци. А меѓу нив се поголемиот 9,8 литарски резервоар со кој ќе можете да поминете околу 320km, специјална оф роуд Shova вилушка како и поголеми алуминиумски бандаши. Моделот исто така има и многу подолга суспензија, поголем преден диск како и можност да ја вклучите или исклучите ABS опцијата на задното тркало. Мотоциклот има и ветробранско стакло со „лебдечки“ стил и асиметрични LED светла. И со сите овие додатоци од Honda тврдат дека мотоциклот тежи 156 килограми.

Основната верзија на CRF250L A може да се најде во салонот на Макпетрол (увозникот на Хонда за Македонија) за 5290 евра, додека пак RLA DACAR верзијата чини 6.290€.

comments

Би можело да ве интересира

Луѓето од „Jennings“ повторно имаат нешто интересно за нас. Овој пат се мото компании кои произведуваат автомобили.

Италијанецот призна дека не очекува да биде компетитивен на првата трка која ќе се оддржи на патеката во Катар следниот месец. Во текот на минатата сезона, тој постојано имаше проблем со забрзувањето.

Неколку зборови зошто аеродинамиката е важна и зошто тимовите посветуваат толку внимание на неа.

Поради проблеми со менувачот, компанијата одлучи да повлече 4000 примероци од главниот супербајк модел.

Мото индустријата понекогаш може да биде навистина конфузна. Секој ден читаме дека продажбата се намалува но речиси секоја втора недела пишуваме дека некои од големите производители постигнал успех во продажбата на мотоцикли во 2017 година.

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!